demension office
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

demension office

De plaats waar alle demensies samen komen is hier. Kom er ook bij en ontdek de andere demensies.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de 49ste etage = begin topic goed

Ga naar beneden 
+3
Gwen
Niwe
Analeigh
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gwen
level 1
level 1
Gwen


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nowhere in Never Never land

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 5:38 pm

Gwen keek even naar de eieren en de amuletten. Ze wilde niet zo lang doen over het uitkiezen en bekeek ze allemaal even vluchtig. Het ene ei of amulet sprak haar op de ene manier meer aan dan de andere en ze pakte diegene die ze het mooiste eruit vond zien. Met het ei en het amulet in haar handen liep ze terug en ging weer tegen de muur staan. Benieuwd wat er van hun werd verwacht om nu te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 5:41 pm

Geïntereseerd keek Niwe naar het amulet en deed het om, "geïntereseerd voor het eerst?" vroeg een stem , en met een schok deed ze het amulet af , hoe wist het stemmetje dat? Geschrokken keek ze om , niemand anders had het stemmertje gehoord , of ze deden alsof , ze deed het amulet opnieuw om en de stem zei "Wees niet geschokt ! " Niwe was dat wel en vond de stem niet positief doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Analeigh
Admin
Analeigh


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-08-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:00 pm

Analiegh herkende de stem en de stem herkende haar. Ze leken wel familie als een soort tante. Toch probeerde Analeigh zo verbaast mogelijk te kijken. ´´Zoals jullie merken kunnen jullie met telekinesse comuniseren´´ zei de stem. Voor de meeste zal het zeer schokkend om te horen wist Analeigh. Maar ze zullen allemaal een goede band met elkaar op bouwen. Tot het afscheid zou komen. De rtanen schoten bijna in haar ogen als ze er aan dacht maar ze kon het nog net onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demensionoffice.actieforum.com
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:06 pm

Dat verklaarde de stem , Niwe dacht 'Dus , jij bent mijn maatje voor de rest van m'n leven?' de stem antwoorde 'Jup , tot het einde zal komen...' Dat vond Niwe raar ... maar ze vroeg 'Wat voor wezen ben je eigenlijk?' 'Moet ik het weten?' Antwoorde de stem ... ' Uh ja , ik weet toch ook dat ik een halfdraak ben ...' zei Niwe vragend... ' Maar ik heb geen idee...' antwoorde de stem met een lach. 'Weet je dan wel hoe je heet? ' Vroeg Niwe nieuwsgierig... 'Ja , ik heet Pegasus...' 'Pegasus ,' herhaalde Niwe , dit kon voorspellend zijn , maar ook niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Analeigh
Admin
Analeigh


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-08-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:49 pm

´´Het wezentje en d amulet zullen jullie leiden naar waar chaos is en waar hulp nodig is. Vind de spion of breng rust dan zal de rijkdom zelf komen. Maar vertel niets tegen de gewone inwoners anders ontstaat er ook chaos.´´ zei de stem nog. Waarna hij weer op het zelfde beeld sprong als eerst. De video zal over 5 minuten zich weer herhalen wist Analeigh. Ze keek even de kring rond om de reactie te pijlen. Ze moesten er allemaal nog veel leren maar deze mensen zouden groten helden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demensionoffice.actieforum.com
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:53 pm

'Was dat het?' vroeg Niwe aan Pegasus 'Ik weet het niet , misschien verteld iemand nog iets , iemand hier heeft de brief verzonden..' wist Pegasus.. Niwe wist meteen wie het was , hij meisje of de vrouw die voor haar al in de ruimte had gezeten , maar zijzelf had ook een ei en amulet vast , dus ze wist het nog niet helemaal zeker...
Terug naar boven Ga naar beneden
Analeigh
Admin
Analeigh


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-08-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 7:12 pm

Analeigh voelde gewoon dat het misje langs haar , haar verdacht. Snel keek ze nog verbaasder. ´´Wow, jij heet dus smin´´ zei Aria verbaast. Het zal niet al te nadrukkelijk overkomen dacht ze. Zij was toevallig ook de enigste die wist wat voor dier in haar ei zat. Ze wist dat van niemand anders. Haar magie was al groots net zo groots als hun later zouden zijn. Maar niet zo groot dat ze dat kon zien. Tuurlijk kende ze de soort van haar eigen draak haar baby.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demensionoffice.actieforum.com
Alice
level 1
level 1
Alice


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-09-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 7:41 pm

Met vermoeide stappen liep Alice naar de deur en deed hem een klein stukje open. Ze deed haar hoofd om de hoek van de deur en kreeg een rood hoofd toen ze zag dat er al mensen waren. De kleine Alice schuifelde de kamer binnen en keek met een rood hoofd naar de mensen. 'B..ben ik te laat?' Vroeg ze verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Analeigh
Admin
Analeigh


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-08-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 7:57 pm

Analeigh keek weer blij naar het nieuwe meisje. Al was ze verlegen hoe meer mensen hoe beter dacht ze. Alleen zou ze niet te veel op vallen als ze het zei. Ze moest maar er een gok op wagen. ´´Smin zeg dat je op tijd bent en dat de video dalij weer begint. Maar anders kan ik het wel uitleggen omdat ik het al gehoord heb´´ zei Analeigh met een glimlach. Ze schoof alles wel op Smin maar dat was slimmer. Ze keek mt haar krachten de cirkel rond of iemand iets vermoedde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demensionoffice.actieforum.com
Alice
level 1
level 1
Alice


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-09-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 8:02 pm

Alice keek even naar het meisje dat tegen haar sprak en daarna gingen haar ogen naar de amuletten en eieren. Even schoot er een wenkbrauw omhoog maar daarna keek ze naar het meisje. 'Zou je het kunnen uitleggen?' Vroeg ze een beetje onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Analeigh
Admin
Analeigh


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-08-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 8:08 pm

´´Ehm we moeten op een missie om de chaos tegen te houden en een spipon of zo. Je mag een ei en een amulet daarvoor gebruiken. Die helpen je daarbij , of zo iets´´ zei Analeigh. Ze probeerde het zo onduidelijk maar toc begrijpend te zeggen. Zodat niemand argwaan krijgt maar dat het meisje het wel snapte. Ze keek haar even aan met een glimlach hopend dat ze gewoon een ei zou pakken. Daarna keek ze de kring rond naar de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demensionoffice.actieforum.com
Alice
level 1
level 1
Alice


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-09-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 8:13 pm

Alice keek even naar het meisje en knikte toen dat ze het begreep. 'Dus ik mag nu een ei en amulet pakken?' Vroeg ze voor de zekerheid en liep een klein stukje naar voren naar de tafel. Ze liet haar ogen over de tafel met eieren en amuletten glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Analeigh
Admin
Analeigh


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-08-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 8:22 pm

kan je wat meer typen . Hier is de regel 4 regels vol graag
-----------------------
Analeigh knikte kort naar het meisje. Ze stond rustig op terwijl ze naar de rest keek. ´´En wat is het plan. Samen zoeken of apart´´ vroeg Anleigh zo lief ze kon en ontwetend. Het lukte nu aardig goed om dat te doen. Ze moest alleen een beetje oppassen met de informatie klep want zij wist bijna alles. Maar verder was het niet al te moeilijk. Allemaal waren het aardig tenminste leken het aardige mensen vond Analeigh.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demensionoffice.actieforum.com
Alice
level 1
level 1
Alice


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-09-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 03, 2010 8:26 pm

ow, oke, sorry.
--

Alice luisterde half naar het meisje terwijl haar ogen nogsteeds over de tafel gleden. Ergens in het midden van de tafel viel haar iets op. Haar ogen bleven op die plek gebrand en ze zag een bloedrood amulet in de vorm van een ingedeukt ruitje, daarnaast lag een ei. Ze werd even in beslag genomen door het moment maar liep er toen op af om niet teveel tijd aan het uitzoeken te besteden. Ze pakte het ei en het amulet op en bekeek het. Dit waren ze, dat voelde ze gewoon. Langzaam deed ze het amulet om haar nek en voelde gelijk een soort conectie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 4:38 pm

Niwe keek rond , alle mensen in de kring waren verbaast om hun plotselinge opdracht , allemaal maar toch klopte er iets niet aan het meisje dat voor haar al in de kamer zat , waarom wist ze niet... Ze keek toen naar het meisje wat pas net binnen was gekomen en zei tegen heel de groep : " Een missie dus he? Is heet ook een plan..? Komt er een plan of helemaal niet ...?" Ze wou weten of het meisje dat voor haar al binnen wad gretig antwoord zou geven omdat zij meer wist , dacht Niwe , ze kon er ook helemaal naast zitten ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Analeigh
Admin
Analeigh


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-08-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 4:45 pm

´´Weet ik niet. Heeft iemand een idee´´ vroeg Analeigh. Ze kon wel dingen zeggen maar een plan moesten ze zelf maken. Ook wou Analeigh niet al te veel op vallen. Ze keek even kort om haar heen. Snel sloeg ze elk gezicht op in haar geheugen. Ze probeerde in gedachten in te schatten hoe iedereen zou zijn. Maar dat was moeilijk en dat deed Analeigh niet snel. Smil was ondertussen in het ei aan het slapen om uit te rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demensionoffice.actieforum.com
Gwen
level 1
level 1
Gwen


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nowhere in Never Never land

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:08 pm

Gwen had even naar haar amulet gekeken en had hem daarna aan haar nek gehangen. Daar waren die dingen toch voor bedoeld? Ze had even nieuwsgierig naar haar ei gekeken en het heen en weer gerammeld om te zien wat er gebeurde en hoorde een stemmetje piepen en later had het stemmetje wat gezegd over dat het nu van haar was en dat het een vuur vogel was genaamd Teka. Ze had het ei maar in haar tas gedaan en keek even naar de groep. "Het lijkt me dat we daar vanzelf achter komen" zei ze tegen hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:13 pm

De wezens weten zelf niet wat ze zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:24 pm

Niwe knike ," ik werk hier " en ze wist nogsteeds niet dat er een lift was XD "En als er een plan moet komen zorg ik wel dat iedereen een brief ontvangt... Of gebeurt dat vanzelf net als de brief die eerder was gekomen ?" Ze keek even naar het ei en aaide het , een paar uitgevallen veren zaten in haar tas waar ze het voorzichtig oplegde zodat het niet zou beschadigen.
------
Hoe kan een paard ooit uit zo'n ei komen XD??
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
level 1
level 1
Alice


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-09-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:42 pm

Alice luisterde naar de mensen om zich heen maar ook naar haar amulet, of eigenlijk naar het wezen dat in het ei zat. Het wezen sprak tegen haar. 'Wat ben je?' Vroeg ze in haar hoofd tegen het wezen. 'Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik heet Kirara.' Zei het wezen voor de informatie en Alice trok een gezicht. Met die informatie kon ze nou niet echt veel. Ze keek naar de mensen in de kamer en nam ze in zich op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:47 pm

Niwe besloot maar wat naan pegasus te vragen, - Wat kan ik nog meer met het amulet?- dacht ze , -Nou je hebt een extra kracht , tijd volgens mij- - Coool tijd! , hoe werkt het?- - Moet ik 't weten?- antwoorde pegasus , - het is jouw kracht- omdat Niwe zelf meestal ook zo reageerde vond zew hetniet erg en antwoorde - Dan probeer ik iets! - Ze concentreerde zich en de tijd ging iets langzamer... maar naar een paar seconden stopte het -Goed hoor!- meende pegasus - Mijn ei ligt truwens wel lekker hierow...- -Bedankt Pegasus , dat zijn mijn eigen veren...- - Zachte veren heb je - en er klonk een zacht gesnurk in haar oren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
level 1
level 1
Gale


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 03-09-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 7:14 pm

Gale hoorde opeens een stem in zijn hoofd die helemaal hyper leek. "HOOOOI!" schaterde de stem door zijn hoof. "Ik ben Alagoon, en jij bent toch GALE?" Het ei trilde even en GAle grinnnikte. "Ja, dat ben ik." dacht hij rustig. Hij voelde iets vreemds door zijn amulet en keek even naar de anderen. Hij probeerde even iets en merkte dat hij opeens magie kon gebruiken. Hij keek even naar de anderen en zuchtte. Hij vond het niets om samen te werken en kon misschien wel het beste op onderzoek uit gaan voor de anderen. Alagon schreeuwde opeens weer iets. "Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat doeeeee je?" vroeg hij snel. "Wist je al dat je met die amulet tekeningen kan laten verschijnennnn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 7:43 pm

ik zou me doodschrikken als iemand opeens HOOOOOOOOOOOOI in mijn hoofd zegt XD
-------------
Niwe hoorde een zacht gesnurk in haar hoofd wat best frestrerend was , ze vroeg maar aan de kring "Is er ook een manier om je wezen niet in je hoofd te horen? Ze snurkt " Bij die laatste twee woorden glimlachte ze en aaide over het parelemoere ei in haar tas "En wanneer komt het uit...? Ik verwacht niet heel veel hulp van een onuitgebroed ei."Gaf ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale
level 1
level 1
Gale


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 03-09-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 7:52 pm

Gale grinnikte even en gelijk vroeg Alagon -Watisser?WatisserWATisserWATISSER!- Gale vertelde zijn ei rustig wat er was en Alagon begon keihard te lachen. Het ei trilde helemaal en trilde van Gale's schoot af, waar het op de grond belandde met een metaalachtige klonk. Gale pakte het snel op en keek toen even naar het meisje. "Ik ben trouwens Gale." zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 04, 2010 8:00 pm

"Hallo Gale , Ik ben Niwe... Jij was ook een halfdraak dacht ik..?"Ze vroeg het maar... en keek toen naar het ei , was het gevallen omdat gale onhandig was , of omdat het gewoon een hyper ei was ... Het gesnurk in haar hoofd stopte en ook Pegasus begon weer een gesprek - Met wie praat je? - - Gale , ook een halfdraak..- Antwoorde Niwe rustig in haar hoofd , meteen begonnen de vragen -Oeh! Is hij leuk? Is hij aardig? Hoe ziet hij eruit? VERTEL!- - Weet ik veel , ik weet pas net hoe hij heet! -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 49ste etage = begin topic goed   de 49ste etage = begin topic goed - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de 49ste etage = begin topic goed
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
demension office :: rpg demensie kantoor :: het midden-
Ga naar: