demension office
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

demension office

De plaats waar alle demensies samen komen is hier. Kom er ook bij en ontdek de andere demensies.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic

Ga naar beneden 
+3
Aria
Lily Crowd
Analeigh
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Analeigh
Admin
Analeigh


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 3:15 pm

De demensie kantoor heeft natuurlijk een vuilnisbakluik. Al het afval daarvan gaat naar dezelfde hoop. Perongeluk had Vladimir toen hij het had gestolen wat amuletten en eieren laten vallen. Die zijn hier tercht gekomen. Alleen als je bestemd ervoor bent zie je het liggen. Toevallig komen de midden mensen voorbij en zien dat liggen. Die pakken dat op en mogen zelf beslissen of ze erover gaan praten of niet. Ze weten er dus niets van maar gaan het langzaam leren wat het allemaal in houdt.

de vuilnisbelt ziet er smerig uit. Al is het niet heel groot omdat elke week wel een deel wordt weg geslaapt ergen naar. Toch groot genoeg dat je denkt dat het een vuilnisbelt is. Het stinkt ook erg !!!!!

regels : alleen midden kant
Terug naar boven Ga naar beneden
https://demensionoffice.actieforum.com
Lily Crowd
level 1
level 1
Lily Crowd


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-09-10
Leeftijd : 27

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 3:29 pm

Lily zuchtte. Ze verkocht de laatste tijd erg weinig en James had last gekregen van woedeaanvallen dus moest ze hier wel op zoek naar nieuwe, nou eigenlijk oude, spullen. Ze kon het anders niet meer redden. James was nu bij zijn oppas dus Lily had alle tijd. Ze vloog eerst een beetje rond omdat ze niet tegen de stank kon maar toen ze er eenmaal aan gewend was liet ze zichzelf dalen zodat ze alles beter kon zien. De stank was nauwelijk te harden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 3:35 pm

Aria keek naar de hoop voor haar. Ze was voor nieuwe onderdelen aan het zoeken. Daarvan kon ze wapens maken of voertuigen. De stank was ze wel aan gewend. Achter hoorde ze iemand landen maar daar lette ze weinig op. Ze zag iets glinsteren op de hoop. Toen ze bukte om het te pakken zag ze dat het een ei was en een amulet. Verbaast keek ze naar de dingen die ze vast had. Dit lee duur maar ze had ze niet eerder gezien. Heel evn keek ze naar het meisje die geland was. Zou ze vragen of het van haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily Crowd
level 1
level 1
Lily Crowd


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-09-10
Leeftijd : 27

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 3:43 pm

Onwennig keek Lily even rond, ze had in de lucht wel een meisje gezien maar besteede daar geen aandacht aan. Daarna begon ze te zoeken in een berg met dingen. Haar vleugels waren al ingeklapt. Ze zag veel dingen die ze niet kon gebruiken en pakte vanalles op en legde het weer weg. Na heel even zag Lily iets glinsteren en pakte dat. Nou, eigenlijk pakte Lily twee dingen. Een ei en een amulet. Ze had vele sieraden en dure dingen geizen maar dit was toch anders vond ze. Het had een andere uitstraling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 3:47 pm

Uiteindelijk besloot Aria het maar aan het meisje te vragen. Rustig liep ze naar haar toe. Toen ze dichterbij kwam zag ze dat het meisje ook vast had wat zij had. Nu wist Aria het zeker dat ze het ging vragen aan haar. ´´Hallo´´ zei Aria met een glimlach. Ze wis dat je niet altijd zo blij hier moest doen maar was niet al te bang. Aria keek naar de hanger en zag dat het een ander juweel in had terwijl het wel dezelfde amulet leek. ´´Weet je misschien wat deze dingn zijn´´ zei Aria terwijl ze de amuleten omhoog hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily Crowd
level 1
level 1
Lily Crowd


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-09-10
Leeftijd : 27

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 3:51 pm

Lily keek op naar het meisje dat ze vanuit de lucht had gezien. 'Hoi.' zei ze met een vriendelijke glimlach terug. Daarna keek ze naar het amulet dat het meisje vast had en ze luisterde naar haar vraag. 'De juwelen zijn amuletten, alleen dan veel anders dan de meesten die ik heb gezien en dan deze vreemde eieren.' zei Lily terwijl ze naar het meisje keek. Het amulet dat ze zelf vast hield was scharlaken rood. Die van het meisje had een andere kleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 4:02 pm

Aria rolde met haar ogen toen het meisje zei dat het amuletten waren. Dat had ze al lang gezien. Zo dom was ze ook weer niet. Aria keek nog een keer naar de amulet en deed hem daarna om haar nek. ´´Nu is hij iedergeval van mij´ zei ze met een grijns. Het ei had ze nog vast maar ze voelde nu de warmte over komen. Heel zwak hoorde ze een stem van haar amulet af komen. ´´Hallo´´ zei het stemmetje. Aria trok ee wenkbrauw omhoog. Ze keek weer naar het meisje. ´´Doe hem eens om´´ zei ze een beetje brutaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily Crowd
level 1
level 1
Lily Crowd


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-09-10
Leeftijd : 27

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 4:15 pm

Lily knikte en deed het amulet om. Tot haar verbazing hoorde ze een zachte stem ''Hoi'' zeggen. Lily keek het meisje even aan. Kennelijk had zij ook zoiets gehoord, anders zou ze dat niet zeggen. Lily vroeg zich af wie die stem was en wat dit te betekenen had. Ze keek naar het ei en vroeg zich af wat erin zou zitten. Daarna gleed haar blik naar het meisje toe, wie was zij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 4:23 pm

Aria zag de verbaasde blik van het meisje. Dus het lag niet aan haar dat ze iets hoorde. ´´Jij hoorde dat toch ook´´ vroeg Aria voor de zekerheid. Meteen daarna kwam er een zwak gelach uit het ei. Het begon zelfs een beetje te schudden. ´´Ja ik zei het ´´ zei het ei via telepathie. Maar dat had Aria nog helemaal niet door. Ze had wel door dat het ei speciaal was omdat het kon praten maar verder wist ze niets. Aria keek maar weer naar het meisje. Hopelijk wist zei wat er aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily Crowd
level 1
level 1
Lily Crowd


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-09-10
Leeftijd : 27

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 4:53 pm

'Ja, ik hoorde het ook.. Ik vraag me alleen af wie ik hoorde..' zei Lily tegen het meisje, waar ze nog steeds de naam niet van wist. 'Je hoorde mij..' zei de stem opnieuw, Lily voelde het ei schudden terwijl ze de stem aanhoorde. 'Het ei..' fluisterde ze zacht voor zich uit. Daarna keek ze het meisje kort aan. Hoe kon een ei praten ging er door haar hoofd. Lilly wilde weten wat er aan de hand was en hoe ze aan deze spullen kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 5:05 pm

Aria keek naar het ei terwijl ze hm voorzichtig op tilde. Hoe kan dit ? vroeg ze zich zelf af. - Dat komt omdat het een magische amulet is- antwoorde het ei. Aria fronste even. Kon dat ....ding nu ook haar gedachten kijken. -Ik ben geen ding , maar een magisch wezen om jou te helpen- antwoorde het beestje weer verdedigend. ´´Magisch wezen´´ zei Aia terwijl weer haar ogen rolde. Er waren genoeg magische wezens in alle demensies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily Crowd
level 1
level 1
Lily Crowd


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-09-10
Leeftijd : 27

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 6:46 pm

Lily ging snel even zitten en legde het ei op haar schoot. Wat zou het zijn vroeg Lily zich in haar hoofd af. "Ik ben geen het slimmerd, ik ben een wezen. Net als jij een magisch wezen." Lily schrok telkens een beetje van de stem maar hij klonk vriendelijk. "Heb je ook al een naam?" vroeg Lily het wezen in haar gedachtes. "Ik weet nog niet wat ik ben dus hoe kan ik een naam hebben.." "Je hebt een punt.." Lily vond hem aardig, ze vond hem namelijk een mannenstem hebben. Ze keek even omhoog naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 7:00 pm

Aria slikte de verbazing door en keek weer naar het meisje. ´´Het is een wezentje´´ zei ze nog steeds verbaast. ´´En een slim wezen die je gaat helpen´´ vertelde het kleine stemmetje. -Waarmee helpen- vroeg Aria in haar hoofd. Ze had al door ddat alleen denken genoeg was. ´´Met jou krachten, met wijsheid en dat sort dingen´´ zei het stemmetje terug. Nu begon Aria verdr te fronzen. Ze had in haar eigen demensie kracht over water maar hier niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cress
level 1
level 1
Cress


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : De aarde

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 7:40 pm

Cress veegde het bloed van haar geweerzwaard af met een doekje terwijl ze de dode man achterliet in een steegje. Dit zou haar wel weer wat geld opleveren. Ze liep langs een vuilnishoop met twee meisjes erop, die negeerde ze, want ze zag iets glinsteren. Ze had een sterk gevoel dat ze daarnaartoe moest gaan en dat deed ze dus ook. Ze pakte het voorwerp op, het was een zwart amulet met gouden flinsteringetjes erin. Ze bestudeerde het grondig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 8:14 pm

Aria zag van uit haar ooghoek dat er nog een meisje aan kam. Die leek ook iets o pakken wat verdacht veel leek op een amulet. -Nog een- dacht Aria. -Ar zijn er nog veel meer hoor- antwoorde ht wezentje weer. Aria zuchte bij de gedachten dat er meer mensen waren die niet wisten wat ze er mee moesten. -Hoe heet je trouwens- vroeg Aria. -Ik heb geen naam, verzin jij maar- zei ht wezentje brutaal. Aria mocht datwel het brutale deel. -Ik noem je Cold- dacht ze bsluitend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cress
level 1
level 1
Cress


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : De aarde

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimezo okt 03, 2010 8:19 pm

Cress hield het amulet vast en voelde energie stromen. Op de een of andere manier werden haar ogen naar een doos getrokken. Ze trapte de doos ietwat ruw om en zag dat er een rood ovaal voorwerp uitrolde. Ze pakte het op. Het was een ei. Ze rolde het om tussen haar handen en keek er nieuwsgierig naar. Ze deed haar amulet om en hoorde meteen:"He, meis, doe is rustig aan met mijn ei, je had hem bijna kapot getrapt." Ze schrok zich dood toen ze die stem hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 4:55 pm

Aria keek van een afstand naar het meisje. Ze kon ook wel aan de reactie zien dat het meisje ook het zelfde had. Snel keek Aria naar haar amulet. -Cold, Kan dit ding ook iets- vroeg ze met har geachten. ´´Ja´´ antwoorde Cold rustg. Aria ademde diep in om niet boos te worden. -Wat kan het dan- vroeg Aria om ht wat te verduidelijken. Het leek logisch maar blijkbaar vond Cold dat niet. -Je krachten van je thuis kan je nu overal gebruiken- zei Cold. Aria haar ogen werden groot. Ze zal het niet ui tesen hier omdat ze er niet van hield dat mensen wisten dat ze een staart kon krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cress
level 1
level 1
Cress


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : De aarde

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:00 pm

Uit verbazing stamelde Cress alleen hardop:"Wie of wat ben jij?" -Ik zit in dat ei.- Hoorde ze in haar hoofd. Cress trok een wenkbrauw op. "Vast, luister, dit is niet grappig, eieren kunnen niet praten." Dacht Cress nuchter. -O, jawel hoor, en dat komt door dat glimmende kettingkje om je nek.- Hoorde ze terugkomen. -Uitleg graag.- Dacht ze. -Ik ben jouw wezen, en ik zit in dit ei, ik ben heel wijs en zal uitkomen en je helpen in de strijd.- Cress vond het dier een beetje vol van zichzelf maar antwoordde -En hoe heet jij dan wel niet?- -Dat mag jij helemaal zelf verzinnen, schat.- Hoorde ze in haar hoofd. Ze zuchtte even, hij was nog arrogant ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:10 pm

Aria keek verbaast op toen het meisje hard met het wezetje begon t praten. -Je heeft alleen te denken- dachten Cold en Aria tegelijk. ´´Kan het wat zachter, wij proberen hier ook te vinden wt die dingen zijn´´ riep Aria naar het meisje. Het was misschien wel brutaal maar dat kon Aria niets schelen. -Er is nog een extra kracht die je trouwens kan- voegde Cold er nog even aan toe. -En dat kon je niet meteen zegen- dacht Aria verontwaardigd. -Nee- antwoorde Cold rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cress
level 1
level 1
Cress


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : De aarde

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:19 pm

Cress keek om en keek het meisje met een doodse blik aan. Ze dacht er even aan om haar keel gewoon door te snijden, maar stapte toen maar van die gedachte af. Ze klapperde even met haar spierwitte vleugels en besloot zich gewoon om te draaien en verder te gaan met het gesprek met haar ei. -Ik noem je Doom.- Dacht Cress. -En leg nou maar eens uit hoe het allemaal zit.- Dacht ze, terwijl ze haar amulet in haar hand nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria
level 1
level 1
Aria


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 21-08-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:24 pm

Toen Aria de vleugels snapte ze het wel. Het was een engel. Ze kende niet veel engels eigenlijk maar een. Die vocht ook net als haar in de arena. Al had Aria wel alle matches gewonnen. Maar snel consentreerde zich weer op Cold. -Kan je ook zeggen welke kraht het is- dacht Aria smekend. Ze dacht ook daarbij aan een beeld van haar met een pruillip. Cold twijfelde even maar gaf daarna toch een antwoord. -Planten- zei hij kort. Even trok Aria haar wenkbrauw omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cress
level 1
level 1
Cress


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : De aarde

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 5:34 pm

-Nog preciezer?- Hoorde Cress in haar hoofd. -Ja, nog preciezer.- Dacht ze terug. -Wat kan ik allemaal met jou en dat kettinkje? ben ik niet gewoon een stomme dierenoppasser?- Ze kreeg een beeld in haar hoofd van een beledigde, kleine rode wolf. -Zo zie je er dus uit.- Dacht ze. -Nee, je bent geen dierenoppasser, dat amulet geeft je krachten, nog meer dan dat je nu al hebt. Je kan je kracht nu overal gebruiken- hoorde ze nu in haar hoofd. -Dus ik kan mijn duisternis nu in alle demensies gebruiken? Wat handig.- Dacht ze. -Is er nog meer.- -Ja, je hebt nu ook de kracht tijd.- Hoorde ze in haar hoofd. -En dat houdt in?- Dacht ze. Haar Doom moest zichzelf toch echt eens aanleren om meteen de details te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
level 1
level 1
Lightning


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-10-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 7:53 pm

In wolfvorm zocht Lightning naar bruikbare dingen , ze zag iets glinsteren ... Haar klauw wou het oppakken , maar sneed zich aan een stuk blik , ze gooide het blik weg , richting twee meisjes die ze nog niet gezien had , Ze pakte het glinsterende voorwerp op , en zag dat het een amulet was , bewonderend deed ze hed om - Stukje naar rechts meid- Hoorde ze in haar hoofd , ze schrok maar keek toch een meter of 2 naar rechts , waar een kartonnen doos lag , ze opende de doos , en zag een regenboog kleurig ei...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cress
level 1
level 1
Cress


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 03-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : De aarde

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 7:57 pm

Cress merkte dat er een blikje op haar afvloog en ze ving het met een hand op, ze had dodelijke reflexen. Ze draaide zich om en keek naar de wolf die het blik had gegooid. "Kan je niet uitkijken waar je gooit?" Vroeg ze geirriteerd en ze gooide het blik terug naar het wezen. -Je kan de tijd langzamer laten gaan en versnellen, dat soort dingen, schat.- Hoorde ze in haar hoofd. -Waarom heb ik deze krachten eingelijk- Dacht ze. -Dat zul je vanzelf wel merken, schat.- Hoorde ze terug in haar hoofd. Ze zuchtte. Weer zo vaag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Niwe
level 1
level 1
Niwe


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-10

de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitimema okt 04, 2010 8:05 pm

Lightning keek om , en veranderde weer in een meisje , Ze had geen zin om te antwoorden maar liep wel op het meisje af ... - Wie ben je?- Vroeg ze in haar hoofd , de hypere meisjes stem antwoorde - WEET IK VEEEEEL- - nou zo te horen weet je niet veel nee...- - OH NEEE!! ik weet toevallig dat je met dat amulet om je mooie halsje Je oude krachten overal kan gebruiken en je er ook de krachten van tijd kan gebruiken!- - Dat wist ik ook niet Gorgina - 0 YEEEY IK HEB EEN NAAAAAAM- Antworde de stem vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic   de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de afvalhoop van het demensie kantoor = midden begin topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» demensie kantoor
» regels van de demensie kantoor
» de 49ste etage = begin topic goed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
demension office :: rpg demensie kantoor :: het oosten-
Ga naar: